Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2007 06:45 - Behind the mask
Автор: pill Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1598 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 15.02.2007 05:00


Когато ме гледаше през лъскавата си маска, ми идваше да грабна ножицата и да я нарежа на парченца. Така и не разбра, че след онзи път, когато я свали, виждах през нея.

Красива е, не отричам. Тъкал си я дълго - от чужди очаквания и от свои страхове. Вплел си в нея илюзиите на ония очи, които отдавна не помниш.. и на другите от карнавала.

Почти беше сраснала с лицето ти, когато я свали, за да те видя. Каза, че не си го правил преди. Каза, че не трябва да избираш между свободата и безопасността, защото можеш да имаш и двете. Просто защото различните очи виждат различни лица.

Опитах се да ти обясня, че съвършенството е утопия. Не само недостижима, но и ненужна цел. Казах ти, че обичам бледата кожа и скулите и как ме боде брадата ти, докато те целувам. Казах ти, че само песента, която пееш на живо, може да ме накара да треперя, въпреки фалшивите тонове на припева.

imageimageА когато на тръгване я надена отново, си помислих, че бързо ще я забравя. И теб щях да забравя, ако не беше ми показал бодличките. 


 

image



Тагове:   mask,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lilavka - ***
14.02.2007 19:09
Трудно се сваля Маската, в която си сложил толкова старание да сътвориш и представиш на света и на другите ... Това е стахът от това да не видят твоето истинско Аз ... по - лесно е да нараняваш от колкото да бъдеш нараняван ...
цитирай
2. pill - @lilavka
14.02.2007 19:38
така е, но тя може да плени само слепци
цитирай
3. comfy - Богата колекция
15.02.2007 00:02
от маски е нещо много полезно в днешно време, нали? ;)
цитирай
4. senasualescape - FOOLISHNESS
15.02.2007 12:20
до кога 6ет се примеряваме с фарса, театралните постановки,лицемерието и "нечистоплътието"на масата хора в това безъмно общество!?до кога ще се опитваме да оправдаваме "маските"?!за мен те са онова необходимо зло, което бавно опива дъшата ти и те води към абсолвтния крах!....на мен лично ми е писнало от цялото това двъличие..не може ли да бъдем себе си, без да се срамуваме от "Аз-а"си?явно страдаме от прекалено мн скруполи и комплекси!а що с еотнася до "маските" в любовта...то питам-"нима това е лвбов или пр. излюзия,плод на маскарада?!"
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив