Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2007 00:40 - Sexappeal
Автор: pill Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4137 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 24.02.2007 23:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Въпреки, че съм от хората, които поставят знак за тъждество между секс и любов, а любовта със сигурност не минава през очите ми, все пак има някой особености, които предизвикват у мен that trill of boy meating girl.

До гуша са ми дошли изтърканите представи за сексапил. Всичките му там секс икони, излезли като че ли от калъп, могат да възбудят само хора без капка въображение или такива, които чисто физиологически не издържат под напора на бушуващите хормони.

Като ме погледнат сърдито с присвити очи и оближат сластно пухкави устни, единственото, на което ми замирисва е евтин драматизъм.

Изглежда е имало секретно съвещание на PR-ите, продуцентите, мениджърите и имидж-мейкърите по света, които с общи усилия са създали двата калъпа и са започнали производството по формула, гарантираща успех и ускорено сърцебиене в гърдите на тийнейджърите.

 

Задължителни компоненти:

Female формулата включва буйна грива /предимно в платинено русо/; тънки изписани вежди; светъл цвят очи /скрити под три пласта грим/гледащи лошо; нацупени устни и основното – бюст - на принципа колкото повече, толкова повече - и малко дупе.

 

image

 

 

В Male калъпа има място за силно развити мускули /тип Рамбо/, палав поглед под тъмни ресници, тридневна брадичка, изразени скули на долната челюст, месести устни /ъгейн/ и небрежна  прическа.


image

 

Тук му е мястото на уточнението, че между чар, красота и сексапил има голяма разлика. Говорим в момента за това излъчване, което навява мисли за разкъсани дрехи, омачкани чаршафи и къси белези от нокти по гърба, и което събужда инстинкта за продължаване на рода.

Ако средствата за масова комуникация не съществуваха, и съответно не манипулираха с измислените си стандарти, то жените и мъжете подсъзнателно биха търсили сексуални партньори,
чиито генетични параметри в най-голяма степен съответстват на техните собствени. Това е важно от гледна точка на добиване на здраво поколение.

Най-важните особености на привлекателното мъжко тяло са тесен таз с широки рамене и гръден кош. Това не е случайно, защото е знак за физическа мощ и силна имунна система.

Интересен експеримент изследва типовете мъже, които харесват жените в различните периоди от менструалния си цикъл. Жените са разделени на две групи – едните са в овулация, а другите не са. Тези от тях, които не са в овулация, предпочитат по-женствените лица. Дамите в овулация единодушно одобряват класическата мъжественост.

Форма на женското тяло, подобна на пясъчен часовник, е привлекателна за всички народи, защото е сигурен знак за плодовитост. Тънката талия е единствения белег, който винаги е бил стандарт за красота. Дамите в миналото неслучайно са пристягали телата си с тесни корсети.

Стандартът за идеална женска фигура 90-60-90 е бил въведен в началото на 70-те години на XX век от собственичка на голяма нюйоркска модна агенция. Тази жена определила, че професионалните красавици трябва да са високи минимум 170 см, да са с малки гърди, коса като коприна, прави рамене, дълга шия,  тънка талия и тесни бедра, дълги крака, красиви ръце, раздалечени очи, немного голяма уста и немного тънки устни. Собственичката на модната агенция формулирала критериите си във връзка с всекидневната си работа. И дори не си е мислела, че след 25-30 години законодателите на модата ще издигнат в норма препоръките й и ще предложат на света нов еталон за красота и сексапил, който ще пълни страниците на лъскавите списания.

Нека не забравяме обаче арабския свят, който пет пари не дава за модните препоръки и издига в култ заоблените дупета /има един лаф – г*з „Арабска мечта“/ или китайците, за които няма нищо по-привлекателно от малкото женско стъпало /поради което поколения жени са се измъчвали и обезобразявали ходилата си /. /Тук можем да сложим и Хумберт и неговите лолити, но айде няма./

Та, исках с поста си да кажа, че сексапилът е едно от нещата, които не могат да се сложат в рамка.

Мен лично, много по-силно от интензивното сексуално излъчване, ме привлича невинността.  Мускулестият автомонтьор в син гащеризон, оклепан в машинно масло ми действа в пъти по-слабо от мъж, който си мисли за всичко друго, но не и секс, докато вглъбен в себе си свири с дългите си пръсти на китара или пиано, а после с артистичен жест отмества немирните кичури коса, паднали на челото му... примерно. Ех...






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :)
22.02.2007 00:49
Абсолютно съгласна :) Широки рамене и малко дупе .. ам не си падам много .. Виж .. широка усмивка и малки трапчинки .. може ;-)

Мъжки гръб и мъжки ръце. И очи.

Ами май е това ...

цитирай
2. comfy - Ще имаме предвид
22.02.2007 07:49
представите ти за сексапил и за мъж въобще! ;)))
Шегувам се! :))
Приятен ден! ;)
цитирай
3. ady - Съгласна
22.02.2007 09:09
и с двете съм. Ръцете на мъжа могот да бъдат много да речем възбуждащи.:))
цитирай
4. анонимен - Ady ...
22.02.2007 10:00
Даже ммм адски да речем възбуждащи ;0)
цитирай
5. tera - Ще ме извините,
22.02.2007 10:23
но не мога напълно да се съглася. Според мен сексапил е фешън името на добрия стар чар с няколко нови нюанса. Това е излъчването, което привлича останалите към нас. Това е нещо вродено, даже неосъзнато от притежаващия го отначало, после може да го доразвие, но да не забравяме, че вече има базата.
Когато в цялата работа се набъркат и PR-отделите и пластичните хирурзи вече работата замирисва на целенасочено разработване на сексапил. Освен това думата "чар'" звучи някак викториански и скучно, докато "сексапил" кара мъжете (предимно) да възклицават "ех, майко! само да ми падне" и пр. Но в крайна сметка се касае за излъчването на човека, не може да е пълно дърво и да го направят секс-символ, поне според мен.
:)))
цитирай
6. candysays - Моите лични възприятия са приближават доста...
22.02.2007 14:31
до тези на pill, както и на meimei & ady.... ;)
Постнига ми хареса... Но като цяло хич не съм човек, податлив на подобни калъпи и тенденции... Аз квото си харесвам, това си е.... И нямам (за щастие) изградена представа в главата си за това как трябва да изглежда идеалният мъж/ момче за мен... Ами разбирам какъв бил "идеалът" ми (т.е. онова, което харесвам у другия пол) чак когато го видя/ срещна... усетя... Може би затова мога да се влюбвам съвсем непосредствено... без грам представи в главата си...... ;))
цитирай
7. анонимен - Нека да има секс, ракия и сръбско, ...
22.02.2007 21:51
Нека да има секс, ракия и сръбско, останалото е лесно постижимо!
цитирай
8. candysays - Да бе- "лесно постижимо"...
23.02.2007 10:35
П.С. Както обикновено, анонимните праскат най- безсмислените коментари...............;-))
цитирай
9. eek0stravagantsa - Сексапила
24.02.2007 14:07
Съгласен съм и аз. Според мен секапила е въображението, онова въображение което всеки мъж или жена поражда в главите на НОРМАЛНИТЕ хора!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив