Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2007 06:54 - Прощално
Автор: pill Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3654 Коментари: 13 Гласове:
0

Последна промяна: 25.02.2007 15:31


Не съм бясна, никак даже. Хладнокръвна съм, за разлика от теб в момента, и това ме прави силна, а теб отслабва. В душата ми е тихо и спокойно - ветровете утихнаха, светна и се стопли - а в твоята още бушува мрачния ураган на собственото ти недоволство.

Виждам как ме гледаш с подозрение и несигурност. Мразиш ме, защото усещаш как се изплъзвам от здравата хватка на студените ти пръсти. Мразиш ме още повече, защото не виждаш в мен тоя звяр, който познаваш и отглеждаш в себе си, и който проектираш у всеки срещнат. Напразно ли го храни и насъсква, след като няма да има сражение? Ухапан все пак ще има - той не може да остане гладен - но няма да съм аз, няма..

Знаеш ли, много съм се чудила коя сила е по-могъща – любовта или омразата – коя ще произведе повече енергия, за да поведе във вечната битка. Въпреки, че злото е дяволски добре въоръжено, тайната на светлината е в самата светлина.

Аз вярвам, че изначално у човека е доброто, да – не мисля, че се раждат чудовища без сърца. Можеш да се родиш без крак, без ръка и пак да живееш. Но сърцето ти трябва да е на мястото си.

Вярвам също и в греха. Помниш ли, че Каин уби Авел в райската градина? И че Авел няма потомство. Целият човешки род носи в кръвта си първородния грях. Веднъж останали без първичната си невинност, би било лицемерно да отричаме слабостите си.

Движещата сила на човешкия дух всъщност е в противоречието вътре. От коя страна ще застанеш, зависи от теб – от това, кой от зверовете ще избереш сам да храниш.

Ти избра да мразиш - видя светлината,  но се чувстваш у дома в убежището на мрака.

Казват, че най-силно мразят хора, които в миналото най-дълбоко са обичали, а ония, които отричат света, вече веднъж са прегърнали силно това, което днес искат да изгорят на кладата.

Но не и ти.

Ти мразиш, защото това е единственото, което може да разбере мутиралия ти зачатък на сърце. Не познаваш друга любов, освен любовта към себе си, а сълзите си проливаш от самосъжаление, затова и не предизвика в мен съчувствие. През тънките ти устни се процежда презрението ти към всичко светло. Короната ти е тежка и оловна, излята от силното убеждение в собственото ти величие. Драйфа ми се от ехидната ти усмивка, истеричния ти смях и позьорските стъпки на танца ти. Не разбра ли, че нямаш зрители.

Когато  ме хвана за ръката, ме обрече на студ. Толкова е тъмно в тесния ти свят, че бидейки сам в него слънце, не можеш да осветиш дори себе си.

Не искам от теб да се променяш, не искам да ти е зле, искам просто да изчезнеш от живота ми.

Само ти и звяра останахте. Аз си отивам.


image

 


 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. piccola - pill,
25.02.2007 08:33
никога не позволявай душата ти да бъде обгърната от студенина..никога!
цитирай
2. pill - piccola,
25.02.2007 08:47
благодаря ти, надявам се да се стоплиш и ти :*
цитирай
3. pepelopes - Поста е страхотен,
25.02.2007 10:46
а ти бъди все така силна и вярвай в доброто.
цитирай
4. pill - pepelopes,
25.02.2007 15:23
много, много благодаря. ще вярвам, то е съдбата ми :)
цитирай
5. charovnabg - Pill,
25.02.2007 15:57
Толкова поеточно си описала болката...
Решението е само твое.
Поздрави !!!
С.
цитирай
6. pill - charovnabg,
25.02.2007 18:41
благодаря ти :)

цитирай
7. comfy - Pill,
25.02.2007 19:10
съпричастен съм на болката ти... но усещам, че си силна и ще я преодолееш...Утре отново е ден....
цитирай
8. pill - comfy,
25.02.2007 21:26
вече го преодолях. благодаря ти :)
цитирай
9. candysays - Прекрасен пост наистина....
26.02.2007 14:04
Невероятно добре описано!.......................
Познато ми е всичко това... И такива хора, за жалост познавам.... (дори не са ми далечни...) Важното е човек да избере своята страна... Онази, към която го тегли сърцето... А ако избереш правилната (сиреч светлината ... и любовта- без никакво колебание според мене)- то ще имаш на своя страна всичките сили на цялата Вселена зад гърба си след това... Така че- НЯМА СТРАШНО... СТИГА ДА ИМАШ СЪРЦЕ И ЛЮБОВ В НЕГО- НЯМА НИЩО СТРАШНО...
:-*
цитирай
10. pill - candy,
26.02.2007 16:53
сигурна бях, че мислиш по този начин :)) благодаря
цитирай
11. candysays - :)))
26.02.2007 17:19
За нищо... :) Радвам се, впрочем, че си била сигурна в мене... ;-))
цитирай
12. zvezdichka - Поста ти наистина
28.02.2007 13:39
е прекрасен. И си права за толкова много неща. А аз потвърждавам това "Движещата сила на човешкия дух всъщност е в противоречието вътре." Много точно си го казала и именно то - противоречието е което дълбае в нас и ни кара да сме търсещи, да намираме скритите отговори, за да можем да бъдем един ден удовлетворени от тях. А ти си търсещо момиче. Пожелавам ти искрено успех в намирането на истинските неща, тези, които ще ти донесат и утеха на сърцето ти и ще те накарат да разцъфтиш с твоята, собствена красота и уникалност и усмивката да осияе лицето ти :))).
цитирай
13. pill - zvezdichka,
01.03.2007 05:54
благодаря ти, трогваш ме :-*. Да ти се връща тъпкано :p
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив