Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2007 04:17 - Gin Tonic с много лед
Автор: pill Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2642 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 07.03.2007 04:40


image


През лятото, когато съм много жадна, пълня голяма чаша с лед, заливам го с малко джин и догоре с тоник. После изчаквам няколко минути - докато се охлади течността и се изпоти стъклото - и пия до дъно. Почти не усещам сладко-горчивия вкус, който толкова много обичам - студът се забива първо в мозъка ми, минава през гърлото, през хранопровода, надолу към стомаха, където спира и чака. Отпуска ме, стопява мислите ми в ледена мъгла, където няма отговори, но няма и въпроси. А аз и вътрешностите ми изстиваме.

Не помня да съм била жадна, нито да съм пила. Нямам дори лед в хладилника. Но ми е студено.

Гробовен дъх и бяла тишина в главата ми разлагат слънчевото време. Дъгата се топи по устните ми и горчи. Студът лази отвътре навън и се пръска на парченца някъде в гърдите.

Ако бях пила, тялото ми бързо щеше да стопли течността до телесната ми температура и да сгуши блясъчета в очите ми.

Но аз съм трезва и студът не си отива. Отсечени ръце не могат да ме стоплят.



Тагове:   лед,   Много,   GIN,   Tonic,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. andreytcho - чак ми се допи и на мен
07.03.2007 05:10
дори и да не обичам джина :)
цитирай
2. comfy - Що за настроение пресъздаваш??
07.03.2007 06:50
Вики?
Пожелавам ти само весели емоции и много топлина! :))*
цитирай
3. pill - ***
07.03.2007 07:43
andreytcho, да и аз бих пийнала :)

comfy, ех как усещаш, я кажи коя зодия си :). А иначе - просто настроения - олекна ми, като го написах :)
цитирай
4. tanque - ***
07.03.2007 08:53
Любимото ми питие - когато изобщо пия нещо алкохолно, де:))
цитирай
5. sigrina - [S]
07.03.2007 10:55
Обожавам джин...
А с тоник, лед и лимон... любимото ми питие :)
Наздраве и гуш (от иктински ръце) :)
цитирай
6. pill - ***
07.03.2007 17:23
благодаря ви, момичета :)
цитирай
7. sashetu - ..
08.03.2007 22:41
ако е качествен джина с две ръце "за" съм.. и .. прегръдка с тези две истински ръце, както каза sigrina
гушкам..:) ..
цитирай
8. candysays - И аз!... ;)))
09.03.2007 15:25
...се присъединявам (с мойте ръце) към компанията на гушкащите те и стоплящите те... ;))*
Колкото до питието- да, и аз го обичам... :) Макар че точно това (заради газирания тоник, и че е толкова студено) не е препоръчително за мойто гърло специално... :(
цитирай
9. pill - ***
13.03.2007 01:37
sashetu, candysays, мерси, душички :)
наздраве :P
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив