Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2007 19:52 - Рошави
Автор: pill Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3548 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 15.06.2007 19:57


Тук няма да прочетеш нищо повече от разхвърляни мисли. Невчесани /срещнах това сравнение някъде и ми хареса/. Само че тоя път, за разнообразие, няма и да се опитвам да ги среша. Няма да ги оглеждам и сортирам, няма да ги вкарвам в схеми и в протоколи, няма да съм комплексна  и обстоятелствена. Няма да плета пуловер от нишките, нито дори шал. Ще ги избълвам по пода – разхвърляни, къси и обречени да бъдат изметени и да свършат в коша за боклук. Най-много някоя котка да издърпа една от оранжевите и да си поиграе с нея. Друг смисъл няма.



Our Partners [back]
Art Art Groups Art Information Art Zines Miscellaneous Photography Skins & Themes Software
 

От известно време имам нещо в гърлото си – започва от там, където е носоглътката и ми запушва цялата трахея. Отварям уста и аха да кажа нещо – то е там и ми пречи. /Предполагам, че феновете на deep throat ще кимнат съчувствено/.

Затова пиша.

Иска ми се да можех да напиша поста с химикал. Като чаткам по клавиатурата със схваната шия, ми се губи половината удоволствие от писането. Имам една дебела червена тетрадка - голям формат и с чисто бели листи. Химикалът ми е с тънък писец, а мастилото вътре – тъмно. Почеркът ми най-често изглежда горе-долу така. Но зная, че трудно се чете, затова ще се възползвам отново от някой от стандартните шрифтове, /може и да смъкват скалата на собствената ми уникалност с няколко сантиметра надолу, но важното е друго/ - искам да бъда разбрана. Чута да, но най-вече разбрана. Инак щях да си пиша в тетрадката и да ви оставя в неведение. Или да си ги казвам на ум. Да, мога да плета и на ум. Но кого би стоплил един пуловер, изплетен на ум? Въобще как да му измеря КПД-то?

Опитах преди години /а може и да не съм/, да напиша това, което имах да казвам, на малки разноцветни листчета хартия. Исках да ги раздавам на паркинга пред новия хипермаркет, но охраната ме изгони. А бяха написани с готиния ми почерк. Междудругото срещнах една друга, която раздаваше наблизо, но нейните бяха за фризъорски салон. Позавъртяхме се в квартала, но никой не ни искаше посланията, затова ги зарязахме и отидохме да ядем торти.

Имам странни страхове. Например, когато влизам в асансъор, в главата ми изниква образа на труп – висок, тъмен мъж, с кърваво ручейче на челото и сплъстена черна коса, седнал в левия вътрешен ъгъл с разкрачени крака. Със синя риза. Всеки път, когато се отвори автоматичната врата, очаквам да го видя. Силно се надявам никога да не изживея точно това дежа вю.

Освен това имам страх да не ми гръмнат слушалките в ушите. Слушам музика твърде силно, може би. И пак образът, който изниква в съзнанието ми е кристално ясен – как ми се пръска главата и от двете страни едновременно като от фонтанче рукват мозък и хрущяли. Кофти е, че тази мисъл кръжи наоколо винаги, когато слушам музика, а това е почти винаги.

Оня ден пазарувах в един магазин, но чак на касата разбрах, че мога да платя само в брой, а нямах в себе си. Мъжът пред мен, който си събираше покупките и чу касиерката, извади колкото трябваше и плати. Усмихна се и не искаше благодарности или да му ги връщам.

Вчера видях едно момиче във влака да се усмихва. Беше сама със себе си и махаше на някой спомен през прозореца.

Чувствам се като вокалиста на The Verve в клипа на Bitter Sweet Symphony. Тази песен ме кара да поглеждам на живота и на света от мноооого високо. И съм спокойна и се усмихвам. Едно загадъчно. Кара те да се чудиш какво толкова виждам. Точно като момичето от влака. Което май бях аз. Спокойна съм. Иска ми се да бях по-темпераментна, но не съм. Емоциите остават вътре. Запушени от тва в гърлото ми. Всичко, което ще видите в мен е разхвърляна мисловна бъркотия от конци, чието място е в коша. <p style="text-align: justify;" class="MsoNormal"><span lang="BG" style="font-size: 14pt; font-family: Garamond;">От известно време имам нещо в гърлото си &ndash; започва от там, където е носоглътката и ми запушва цялата трахея. Отварям уста и аха да кажа нещо &ndash; то е там и ми пречи. /Предполагам, че феновете на </span><span style="font-size: 14pt; font-family: Garamond;">deep</span><span style="font-size: 14pt; font-family: Garamond;"> </span><span style="font-size: 14pt; font-family: Garamond;">throat</span><span style="font-size: 14pt; font-family: Garamond;"> </span><span lang="BG" style="font-size: 14pt; font-family: Garamond;">ще кимнат съчувствено/.<o:p></o:p></span></p> <p style="text-align: justify;" class="MsoNormal"><span lang="BG" style="font-size: 14pt; font-family: Garamond;">Затова пиша.<o:p></o:p></span></p> <p style="text-align: justify;" class="MsoNormal"><span lang="BG" style="font-size: 14pt; font-family: Garamond;">Иска ми се да можех да напиша поста с химикал. Като чаткам по клавиатурата със схваната шия, ми се губи половината удоволствие от писането. Имам една дебела червена тетрадка - голям формат и с чисто бели листи. Химикалът ми е с тънък писец, а мастилото вътре &ndash; тъмно. Почеркът ми </span><span lang="BG" style="font-size: 14pt; font-family: Ariston;">най-често изглежда горе-долу така. Но знач, че трудно се чете, затова ще се възползвам отново от някой от стандартните шрифтове, /може и да смъкват скалата на собствената ми уникалност с няколко сантиметра надолу, но важното е друго/ </span><span lang="BG" style="font-size: 14pt; font-family: Garamond;">- искам да бъда разбрана. Чута да, но най-вече разбрана. Инак щях да си пиша в тетрадката и да ви оставя в неведение. Или да си ги казвам на ум. Да, мога да плета и на ум. Но кого би стоплил един пуловер, изплетен на ум? Въобще как да му измеря КПД-то?<o:p></o:p></span></p> <p style="text-align: justify;" class="MsoNormal"><span lang="BG" style="font-size: 14pt; font-family: Garamond;">Опитах преди години /а може и да не съм/, да напиша това, което имах да казвам, на малки разноцветни листчета хартия. Исках да ги раздавам на паркинга пред новия хипермаркет, но охраната ме изгони. А бяха написани с готиния ми почерк. Междудругото срещнах една друга, която раздаваше наблизо, но нейните бяха за фризъорски салон. Позавъртяхме се в квартала, но никой не ни искаше посланията, затова ги заразахме и отидохме да ядем торти. <o:p></o:p></span></p> <p style="text-align: justify;" class="MsoNormal"><span lang="BG" style="font-size: 14pt; font-family: Garamond;">Имам странни страхове. Например, когато влизам в асансъор, в главата ми изниква образа на труп &ndash; висок, тъмен мъж, с кърваво ручейче на челото и сплъстена черна коса, седнал в левия вътрешен ъгъл с разкрачени крака. Със синя риза. Всеки път, когато се отвори автоматичната врата, очаквам да го видя. Силно се надявам никога да не изживея точно това дежа вю.<o:p></o:p></span></p> <p style="text-align: justify;" class="MsoNormal"><span lang="BG" style="font-size: 14pt; font-family: Garamond;">Освен това имам страх да не ми гръмнат слушалките в ушите. Слушам музика твърде силно, може би. И пак образът, който изниква в съзнанието ми е кристално ясен &ndash; как ми се пръска главата и от двете страни едновременно като от фонтанче рукват мозък и хрущяли. Кофти е, че тази мисъл кръжи наоколо винаги, когато слушам музика, а това е почти винаги.<o:p></o:p></span></p> <p style="text-align: justify;" class="MsoNormal"><span lang="BG" style="font-size: 14pt; font-family: Garamond;">Оня ден пазарувах в един магазин, но чак на касата разбрах, че мога да платя само в брой, а нямах в себе си. Мъжът пред мен, който си събираше покупките и чу касиерката, извади колкото трябваше и плати. Усмихна се и не искаше благодарности или да му ги връщам. <o:p></o:p></span></p> <p style="text-align: justify;" class="MsoNormal"><span lang="BG" style="font-size: 14pt; font-family: Garamond;">Вчера видях едно момиче във влака да се усмихва. Беше сама със себе си и махаше на някой спомен през прозореца. <o:p></o:p></span></p> <h1 style="text-align: justify;"><span lang="BG" style="font-size: 14pt; font-family: Garamond; font-weight: normal;"><o:p>&nbsp;</o:p></span></h1> <h1 style="text-align: justify;"><span lang="BG" style="font-size: 14pt; font-family: Garamond; font-weight: normal;"><o:p>&nbsp;</o:p></span></h1> <h1 style="text-align: justify;"><span lang="BG" style="font-size: 14pt; font-family: Garamond; font-weight: normal;">Чувствам се като вокалиста на </span><span style="font-size: 14pt; font-family: Garamond; font-weight: normal;">The</span><span style="font-size: 14pt; font-family: Garamond; font-weight: normal;"> </span><span style="font-size: 14pt; font-family: Garamond; font-weight: normal;">Verve</span><span style="font-size: 14pt; font-family: Garamond; font-weight: normal;"> <span lang="RU">в </span></span><span lang="BG" style="font-size: 14pt; font-family: Garamond; font-weight: normal;">клипа на</span><span lang="BG" style="font-size: 14pt; font-family: Garamond; font-weight: normal;"> </span><span style="font-size: 14pt; font-family: Garamond; font-weight: normal;">Bitter</span><span style="font-size: 14pt; font-family: Garamond; font-weight: normal;"> </span><span style="font-size: 14pt; font-family: Garamond; font-weight: normal;">Sweet</span><span style="font-size: 14pt; font-family: Garamond; font-weight: normal;"> </span><span style="font-size: 14pt; font-family: Garamond; font-weight: normal;">Symphony</span><span lang="BG" style="font-size: 14pt; font-family: Garamond; font-weight: normal;">. Кара ме да поглеждам на живота и на света от мноооого високо и съм спокойна и се усмихвам. Едно загадъчно. Точно като момичето от влака, което май бях аз.<o:p></o:p></span></h1> <h1 style="text-align: justify;"><span lang="BG" style="font-size: 14pt; font-family: Garamond; font-weight: normal;">Спокойна съм. Иска ми се да бях по-темпераментна, но не съм. Емоциите остават вътре. Запушени от тва в гърлото ми. Всичко, което ще видите в мен е разхвърляна мисловна бъркотия от конци, чието място е в коша. <o:p></o:p></span></h1>




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. inti - Наистина мислите ти са доста рошави, но като ги преместя в моята глава и ми се струват подредени :)
15.06.2007 22:08
-
цитирай
2. sineater - невчесани мисли
16.06.2007 12:15
станислав йеже лец - пищеш и умрял :) име на сборник с афоризми е това.
цитирай
3. zombayo - ...
20.06.2007 15:58
Ама че бъркотия ! Погледнах в окото на хаоса :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив